Kuchenne zakamarki

17:24 Ewelina 2 Comments


Zapraszam dziś do mojej małej kuchenki.



Znalazłam jakieś stare fotki, są troszkę nieaktualne, na zdjęciu poniżej stoi sobie jeszcze stolik dziś nie ma dla niego miejsca ponieważ pojawiły się schody prowadzące na antresolę.



 Dziś wiem że kuchnia to ważny to serce domu. Nawet najgorszy dzień potrafi zmienić coś "bajkowego" kiedy poczuje się zapach domowego ciasta czy świeżo parzonej kawki.
Ale żeby wprowadzała w takie pozytywne stany ducha musi być urządzona funkcjonalnie . Teraz wiem o tym, ale niestety muszę poczekać ze zmianami mojego królestwa  do jakiegoś małego remonciku.

To na szczęście nie jest jedyne miejsce, w którym doskonale swoje kulinarne umiejętności. Zawsze mam do dyspozycji kuchnię moich rodziców piętro niżej - której teraz zazdroszczę mojej mamie gdyż jest utrzymana w klimatach skandynawskich. Może zaprezentuję ją następnym razem - ale białe wnętrza nastrajają naprawdę pozytywnie szczególnie w tak ponure dni jakie mamy ostatnio.

A miejscem najwspanialszym do mojego kucharzenia jest dla mnie nasza kuchnia letnia - niestety sezon na używanie jej już się zakończył i zobaczę ją dopiero wiosną.




 Zaznaczę może tylko że wszystkie starocie w moim domku reanimowane były moją ręką. Obdrapane z ton farb olejnych i innych mazi żyją teraz w moim wnętrzu drugim życiem.


Zapraszam dziś do mojej małej kuchenki. Znalazłam jakieś stare fotki, są troszkę nieaktualne, na zdjęciu poniżej stoi sobie jesz...

2 komentarze:

  1. Ewelinko,Twoja kuchnia ma niesamowity klimat!Masz dużo pięknych przedmiotów! A biała kuchnia mnie też się marzy..
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kuchnia mnie urzekła,jest taka cieplutka i klimatyczna

    OdpowiedzUsuń