Wspomnienia warto mieć bo bez nich nas nie ma

13:18 Ewelina 0 Comments

Sezon letni zakończyliśmy ogniskiem. W tym roku królowały one  w naszym ogrodzie. Bo przecież nie ma to jak kiełbaska przypiekana na ogniu, a ziemniaczki z popiołu to smak mojego dzieciństwa, tak smakują dla mnie wykopki, żniwa. Uwielbiam ten smak i zapach dymu z ogniska. Mam nadzieję że moje dzieciaczki również będą miały takie wspomnienia, staram się żeby tak było. Jednakże dzisiaj jest o to ciężko bo jak tu może konkurować moja ukochana z dzieciństwa kanapka z cukrem z masą kolorowych słodkości od których uginają się półki sklepowe. Mimo takich wielkich trudności nie poddaję się i dalej rozbudzam i zaszczepiam w moich maluchach ciekawość do tych smaków, które utkwią w ich pamięci na długie lata a być może przekażą je one swoim dzieciom.

Pozdrawiam  i do następnego lata.

Aha skończy się sezon wiosenno letni
i w moim życiu następuje czas zimowy = mniej zajęć mam nadzieje na uzupełnienie mojego bloga

Sezon letni zakończyliśmy ogniskiem. W tym roku królowały one  w naszym ogrodzie. Bo przecież nie ma to jak kiełbaska przypiekana na ogni...

0 komentarze: