Zaległości

22:40 Ewelina 0 Comments



Ja jak zwykle spóźniona ale co tam . Przypomniała mi się Wielkanoc dzięki mojej córci, która przyniosła ostatnio z przedszkola swoja nagrodę za  zajęcie III miejsca w konkursie na wielkanocną kartkę . 



A tak wyglądało w tym roku przygotowywanie pisanek, jakimś cudem nawet kilka trafiło w całości do koszyczka.






A tak wygląda obecnie nasz salon - na wiosnę zyskał trochę lekkości  .


Pojawiła się też nowa szafka pod telewizor - przypadkowo upolowana na wyprzedaży w Ikea za 60% ceny. Gdybym teraz urządzała dom wszystko miało by odcień bieli. Kto wie może kiedyś jak dzieciaki dadzą mi trochę luzu pójdzie pędzel w ruch i zmienię wszystko  w sterylne pomieszczenie szpitalne  jak to określa mój M.(załączam że on nie podziela mojej osatniej miłości do białego koloru). 




Ja jak zwykle spóźniona ale co tam . Przypomniała mi się Wielkanoc dzięki mojej córci, która przyniosła ostatnio z przedszkola swoja n...

0 komentarze: