CHWILO TRWAJ

11:05 Ewelina 0 Comments

Mamy ferie !!!
Mamy śnieg !!!
Mamy igloo !!!




Mamy uśmiechnięte buzie !!!




Mamy bałwany może nie imponujące , ale własne !!! ( były jeszcze fajniejsze gdyby świeżo po zrobieniu nie obsikał ich nasz pies)




 Mamy wenę twórczą i pełne ręce roboty !!!


Mamy fajnych dziadków !!!


Mamy też zawsze coś na ząb !!!
- dziś resztki niedzielnego obiadu i czyszczenie lodówki czyli po prostu  tarta szpinakowa na ziemniaczanym spodzie. Mam nadzieje że narodowy krytyk kulinarny mój M oceni pozytywnie moje starania. Szpinak dodałam jako łapówkę ( oba moje chłopaki mały i duży uwielbiają szpinak - ale za to Zuzia nienawiścią do wszystkiego co zielone leży na jej talerzu nadrabia za ich dwoje.)










Mamy mnóstwo przetworów, które latem przygotowywały dzielnie dzieciaki !!!
Mamy również mnóstwo a może jeszcze więcej wspomnień, związanych z tymi chwilami pachnącymi latem i śmiechem dzieci !!! 












Mamy naprawdę bardzo dużo dżemu jabłkowego !!!
-chyba na kilka lat do przodu, mam nadzieje, że przetrzyma bo go  kocham  - to jest mój smak z dzieciństwa i mam nadzieję że będzie on i  smakiem moich dzieci .







 Mamy wspaniałe dzieciak!!! - które jak widać świetnie gotują







Mamy początek 2013 roku i mamy siebie !!! - jak na razie ten rok nie zapowiada się tak żle.

Staram się myśleć pozytywnie i nie dostrzegać tej całej wrzawy i głupoty  politycznej, ksenofobi, znieczulicy ludzkiej,  lenistwa i kombinatorstwa naszego społeczeństwa, chamstwa, brudu, otaczającej tandety, godzinnych reklam w telewizji w najciekawszym momencie programu etc.
Wiem jednak że mój błogostan nie będzie trwał wiecznie - bo rzeczywistość na lepsze się nie zmieni a ja będę musiała do niej wrócić. Ale co tam dobry i jeden dzień  - CHWILO TRWAJ.


Mamy ferie !!! Mamy śnieg !!! Mamy igloo !!! Mamy uśmiechnięte buzie !!! Mamy bałwany może nie imponujące , ale własne ...

0 komentarze: