Dawno, dawno temu

14:15 Ewelina 0 Comments



Dawno mnie nie było. Nie to chyba złe określenie. - Ostatni raz coś napisałam chyba wieki temu. I pora zacząć. Tylko jak i o czym.
Kiedy nie mam pod palcami klawiszy to tysiące pomysłów bombarduje moje szare komórki, a kiedy już zasiadam przed monitorem nagle pustka i tylko pytania " o czym to ja chciałam powiedzieć?"
Zaraz wszystko mnie rozprasza, myśli uciekają w zupełnie innym kierunku i w żaden sposób nie mogą wrócić na wyznaczony przeminie tor.

Chyba najlepiej zrobię jak po prostu wkleję jakaś fotkę zamiast ............


 

Ogień zawsze mnie uspokaja , ma w sobie jakąś magie, która emanuje tylko pozytywną energią.   
 A to może jeszcze jeden mały post tak na rozgrzewkę 

Dawno mnie nie było. Nie to chyba złe określenie. - Ostatni raz coś napisałam chyba wieki temu. I pora zacząć. Tylko jak i o czym. Kie...

0 komentarze: